Mzif 2 hafta oldu doğum yapalı bebeğim küvözde kaldı bi hafta . Topuk kanında cinsiyet hormonu yüksek çıkmış tekrar kan verdik iki hafta sonra çıkacakmış. Başına gelen bilgisi olan varmıı?