Oğlum şuan 6 aylık. Doktorumuzun tavsiyesiyle 5 aylıkken tadımlara başladık. Gazı hafiflemişti ilaçları kesmiştik ama ek gıdayla birlikte resmen geri geldi. Ne tattırsam gaz yapıyor. Ara verince düzeliyor. Ne yapacağımı bilemez haldeyim. Aynı durumu yaşayan var mı? Siz nasıl bir yol aldınız fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻