RabiyaG denemeden bilemezsiniz. Molfix herkes beğeniyor memnun ama ben memnun kalmadım mesela. Prima premium car çok memnunum ama oda pahalı tabi. Sizde deneyerek görebilirsiniz farklı markaları. Hangisi bebeğinize iyi gelirse ondan devam edersiniz. Slpyde de rahat edemedik biz ama oda genel olarak beğeniliyor, nacizane tavsiyem mevcut bezinizden memnunsanız ondan devam edin bence.