Selam güzel anneler
Çok kararsız kaldım görüşlerinize ihtiyacım var. Üç aylık oğlum var bugüne kadar emzik vermedim. Hem ben istemedim hemde doktoru tavsiye etmedi. Emziriyorum sürten kesilebilir iştahı azalabilir falan diyor. Zaten son günlerde meme reddi yaşıyoruz biraz. Emmeyecek diye çok korkuyorum.Ama son zamanlarda aç olmasa da yumruğunu emiyor. İki gündür de parmağını emiyor uyumadan önce. Zaten gündüz uykuları yok denecek kadar az. Uyutana kadar canım çıkıyor resmen. Ama iki gündür uykusu gelince parmağını emerek uyuyor. Acaba emzik alsam daha rahat uyur mu? Yorumlayınıza çok ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim hepinize.