Mathildamom benimde aynı şekilde safra kesemde 2mm polip var, bana da doktor senede bir takibini yaptır büyürse sıkıntı dedi ben 2 sene boyunca 2 kez kontrol ettirdim fakat büyümemişti doktorda iyi huylu zararsız dedi ama yine de takibini yaptır ama o kadar sık yaptırmasan da olur 2 senede bir yaptırsanda olur demişti. Korkmayın inşallah sizinki de iyi huyludur🙏🌸 tabi yine de takibini yaptırın ona göre belli olur büyümezse iyi huyludur ve korkacak bişey yoktur🥰