Kivicik NerminAykut bizim 3.ayda başladı diş sıkıntımız, eller hep ağızda,ve alt damaklarda parmaklar geziyordu. Karar sizin ama isterseniz bir bakın.
NerminAykut Kivicik Çok teşekkür ederim ya bunları okuduktan sonra kesinlikle vermem emzik. Bir an uyumasına faydası olur mu demiştim ama bir şekilde uyuturum nasıl olsa.
NerminAykut Esra25eylul Aynen tutmayabilir hiç vermedim. İşte uyur diye bir umut ama belki bu aydan sonra düzelir belki uyuma düzeni.
Esra25eylul NerminAykut yanimda kimse yok isimi yemegimi yaprakrn ya da yemek yerken emzikle oyalansin diye vermek istiyordum ama bi türlü tutmadi