Merhaba kızlar ben ataması yapılmamış edebiyat öğretmeniyim. 7 yıllık mezunum özel okullarda çalıştım uzun süre ücretli öğretmenlik de yaptım. Şimdi ücretli öğretmen ataması haberleri dolanıyor ama bunun için aktif çalışma isteyebilir ikinci dönem çalışmayı düşünüyorum bebeğim 8 aylık oluyor o zamana.. Ama net bir açıklama olmadığı için bir yanım onu bırakamıyor çok kararsızım var mı aramızda benimle aynı çelişkiyi yaşayan?