Dnddd ben başlarda ara ara kullanmıştım, bazen yakalayamıyordu göğsümü, o zamanlar kullanıyordum, sanırım 2. Aydan sonra kullanma gereği duymadım, bebeğim emiş gücü zamanla artıyormuş ama bebekten bebeğe de değişiyor bu işler. Size tavsiyem dert etmeyin bu durumu, nasıl rahat emiyorsa öyle devam edin, belli aralıklarla atıyorum birkaç günde bir haftada bir, silikon uçsuz memeyi teklif edin, belki alır, almazsa da hiç takılmayın bunlar gerçekten küçük detaylar, keyfinizi kaçırmayın, birileri bir şey derse de hiç umursamayın lütfen, anın tadını çıkarın zaman çabuk geçiyor.