Kutayeda Kızlar merhaba ben emziriyorum 2 aylık bebeğim var boğaz ağrısı grip vücut ağrısı var başına gelip ilaç kullanan varmı doktora gitmelimiyim
Zhrygz Kutayeda bende yeni atlattım parol serum vurdurdum hastanede duzeldim 40 derece ateş vardı bide benimde 2 aylık bebeğim var