Yaprak321 Kizlae cumartesi kargom dağıtıma çıkmıştı ama evde değildim bende subeden alirim dedim ama baya uzakmis bana hava yağmurlu bebekle gidememde iade olan bir kargoydu bana ait tekrar dağıtıma çıkar mı acaba?😞
Dedimolabilir Yaprak321 subeyi arayip dagiticiya verilsiyse o kisinin numarasini alabilirsin . Ben bu sekilde yapiyorum . Bazilari vermiyor o ayri. Ama o bolgeyr bakan dagiticinin nosunu alip kaydedebilirsin bende ksyitli mesela