Kızlar bebeğim 3 ay 11 günlük 1 aydır kabızlık sorunumuz var 1 hafta olduğunda en son fitille yaptırırdım 10 dk içinde yapardı dün akşam fitili attım ama yine de yapmadı başına böyle bişey gelen var mı? Mama meme veriyorum daha çok emziriyorum maması da sma comfort, doktor bu seferde düzelmezse kabızlık ilacı başlatacağım dedi? Anlamadım kabız ise fitil neden kakasını yaptırmaz dün akşamdan bu sabaha bekledim hala yapmadı