Melekannesiiiii Bu Türkiye geneli bir durum mu acaba? Hastanelerin acilleri dolu kimi görsem öksürük yüksek ateş var.Eczanede ilaç bile kalmamış çocuğa almak için…
iremceren Melekannesiiiii yani bence var istanbuldayız sürekli birileri hasta ve acile gitmek zorunda kalıyoruz çocuk acilde yetişkinde neredeyse full kaldı ki 1 hafta önce bn hastalandm normal muayene olark gittim yine de kalablıktı ve bu normal değil