Vrlmr merhaba, hareketli bir bebek olduğu için kendini sıçtarak morro refleksiyle birlikte uyandırıyor olabilir. Kesinlikle emzirdikten hemen sonra gazını çıkar yarım kundak yap ve yatır. Yarım saat beklersen o gaz midesinden karnına geçip yatırdığında onu rahatsız edip sıçratıyor olabilir. Yada kundak yapıp emzirip o şekilde gazını çıkartıp yatırabilirsin. Kafasını sağa sola çevirmeye başladığında biraz gündüz kontrollü şekilde yüzüstü yatırabilirsin acayip iyi geliyor gazlarına.Biz kundak için çok geç kalmıştık yüzüstü yatırmak baya iyi geldi. Asla öneri olarak değerlendirme çünkü sürekli uyku için önerilmiyor sadece kontrollü bir şekilde olabileceğini söylüyorlar