Cerenebi benim kizimda 2 yaşında ayni şekilde grip oldu doktor antibiyotik yazcakti son anda vaz gecti ilaçsız geçmezse yazariz biraz doğal yollarla gecirmeye calis dedi burnu tikali temizletmiyor gece ateşi oluyor cok zor ya bebekler hasta olmasin 😔