Yeğenimin kırkı yeni çıktı şu zamana kadar durumu gayet iyi sağlıklı bir bebekti annesi kanlı kaka yaptığını görünce bide ateşi çıkınca götürdük kanında çok enfeksiyon var geç kalmışsınız deyip yoğun bakıma aldılar şuan kan veriliyor böyle bir şey yaşayaniniz varmı nasıl olucak nedir inanın çok üzgünüz kaç gündür çaresiz kalınca yazmak istedim