AhmetEymenEnes şöyle biz de hiçbir sorun yok çok şükür. Fakat özellikle tüm doktorlar 3 persentlin anormal olduğunu takşp edilmesi gerektiğini alta yatam bir hastalık olup olmadığını. Baş çevresinim düzenli ölçülmesi gerektiğini söyledi. Doğduğundan beri sürekli buna maruz kaldıl. Gitmediğim nöroloji kalmadı. Çünkü alt sınır yani neredeyse mikrosefali. Yani mikrosefali bir hastalık değil durum gibi bir şeu. Ve altından birçok hastalık vs çıkıyormış. Mental olarak bir şey olur mu korkusu. Bizim motor gelişim fazla iyiydi 5 aylıkken desteksiz oturdu. 9 aylıkken evi gezdi yürüdü. 10 aylıkken çok seriydi. Zeka olarak da her şeyi anlıyor fakat hala 3 persentil. Nörolojide sorun sonradan çıkabilir yok takip gerekli. Yok işte en az 10 persetili geçmesi lazım vs vs diyor. 15 aylıkken tekrat gideceğiz hayırlısı inşallah