Sabah 6,30 o aralıklarda uykudan uyandım başta eşim ayagını kaşıyor falan sandım ondan sallanıyor baktım kıpırdamıyor bildigin deprem oluyor fırladım yatakdan cocukların odasına. Avizelere baktım kıpırdamıyor. Ama bayag hissettim sallandık. Kandilliye baktım deprem falan yok. Uyku sersemi bana öyle geldi herhalde dedim uyudum. Sımdı esim söyledi deprem olmus sabah çanakkalede 4,8 diye.
Tekrar baktım kandillide deprem oldugu yazıyor 🫣🤔 siz hissettiniz mi?