Ozobagdu
Hızlı gelişmiş evet erken mi doğmuştu? Pek de büyük gelmedi yani abartılacak şekilde değil bir de burada önemli olan gelişim basamaklarıdır. Ayına uygun gelişim gösteriyorsa içiniz rahat olsun. Doktorunuzda aksi bir durum olunca uyaracağını düşünüyorum.