@_Goktugunannesi__ doğduğundan beri ara ara bizde böyle meme reddi yaşıyoruz ama pes etme Bi kaç gün sonra normale dönüyorlar istemiyorsa zorlama. Yürürken emzirmeyi dene mesela. Bir dönemde soyle kabul etti, annemin kucağındayken emzirmeye çalıştım ozman hemen aldi annem cocougu tuttu ben emzirdim sorna yavaşça kucağıma aldım. Bir kaç kere böyle yaptıktan sonra kucağımda tekrar emmeye başladı. Yani dene canm zaten emen Bi bebekmis öyle hemen bırakmaz 🤗