Merhaba canım anneler dün kuzumla oynarken parmağım gözüme girdi 😢😢 gözü kızardı hemen doktora götürdüm bugün ve çizilmiş dedi ama o kadar ilgisiz bi doktor ki tek doktor başka şansımız yoktu birde özel yani tonla para alıyorlar bi damla verdi tekrar gelirsin dedi çok üzgünüm başına gelen var mo nasıl bi yol izlediniz lütfen yazın bana delirmek üzereyim