Kızlar selam , bebişkom iki gündür emmiyor artık.hastaydı bronşit oldu hava veriyordum. İlaçlarmı etki eti hastalıkmı etti bilmiyorum ama. Dolu şuan göğsüm ve ağrı yapıyor. Ne yaptıysam uykuda aç ken vs ama yok almıyor. Kafaısnı arkaya atıp duruyo ağlıyo almamak için. Önerileriniz varmı ? Geçicimi bu durum ?