Meteee Kizlar bebeğim 7 aylık grip öksürük var sesinde kısıldı biraz gecelerinde ateşi oluyor doktor öksürük şurubu bide antibiyotik verdi kanları temiz çıktı ama akciğer filmini beğenmedim dedi aranızda 7 aylık antibiyotik kullanan var mi
Pirayeada Meteee 5 aylıkken 14 gün antibiyotik kullandı 10 gün hastanede yattık damardan verdiler 4 gün ev de icirdik kanında enfeksiyon vardı…9 buçuk aylık boğaz enfeksiyonu oldu doktor yine antibiyotik verdi 7 gün süresi agumentin sabah akşam 12 saat arayla veriyorum ateşi çıkmıştı
Dunyamsensn2008 Meteee Doğduğu gün de dahil bir buçuk ay hergun antibiyotik aldı gereken bir durumda verilir ben kesinlikle sevmiyorum ama eğer durumu bunu gerektiriyorsa verin
Elisela Canım doğar doğmaz kullandık biz kanda enfeksiyon çıktı 7 aylık hayli hayli kullan ciğerleri kötüyse başka türlü geçmez geçmiş olsun
Pirayeada Meteee geçmiş olsun. Aynı saatte vermeyi ihmal etmeyin bir ’de biogaia probiyotik alın 5 damla gün de bir kere verin antibiyorik zarar vermesin
Nurseee31 Benim oğlumda öyle yaa damar yolu bulunamıyor diye evde tedavi yapıyorum iğne verdi antibiyotik yaptırıyorum ciğerleri dolmuş 7 aylık ek gıda almıyor birde sadece anne sütü alıyor
Egehnsmom Meteee bebeğim 4 aylık Rsv pozitif çıktı hafif ciğerlerde vardı enf 5 gün antibiyotik kullandık hemen toparladı ,kullanın tabi ki doktor dediyse Allah korusun ciğerlere geçerse ilerlerse daha kötü ..