Solgunprenses6754 Alexandra makinası iyi eğer yaptırcaksanız yaptırcağınız yere sorun, ben jiletle alıyordım kökleri kalın olduğu için ilk gün acıdı gerçekten ama sonrasan kökler inceldikçe acısı fazla olmuyo sizin acı eşiğinize bağlı lazere gideli 5-6 yıl oldu doğum yaptim hala aynı cıkmıyor bazıları doğum sonrası tekrar cıkıyor diyodu ama cıkmadı bende