Alparslan27 Var mı vardiyalı çalışan anneler bebeğim 1 yaşında oluyor ve artık vardiya sistemine geçiyorum 3 vardiya. Napıcam nasıl olucak bilmiyorum üzülüyorum gece bebeğimin bensiz yatmasına akşamları beni göremicek olmasına.