lceLady ince ve dar kalıplı bir bez. Ben arada alıyorum gece kullanıma uygun değil. Gündüz 3 saat takıyorum en fazla. Bazen de akşam yatmasına bir saat kala falan bez değiştirmem gerekince ondan kullaniyorum koca bez boşa gitmesin diye. Bezden beklentinize göre memnuniyetiniz değişir. Bu arada pişik yapmadı oğlumda