Merhabalar, sezaryan sonrası iltihaplanma yaşıyorum kesi bölgesinde. Musluğu bozuk çeşme gibi sürekli iltihaplı su akıtıyor. Doktor kilodan dolayı olabileceğini söyledi. Bu durumu başka yaşayan var mı? Ne kadar sürede iyileşiyor? Bu sıvı akması ne kadar daha sürer acaba? Acile gittiğimde sıktırarak iltihabını aktırdılar delerek. Delinen yerlerden 4 5 gündür hâlâ su geliyor.