Elif_kaya42 Selam anneler benim 4 aylık kızım var . Ameliyat olduğum için bu aralar pek sütüm olmuyor. Humana süt arttırıcı içecegi çok övgüler. Kullanan var mı faydasını gördünüz mü
burjuvaanne Elif_kaya42 kullandim o bebeklere gaz damlalarinida kullandim ama hersey annede ve kafasinda bitiyor a inaniyorum ama al tabi zarari yok ☺️💐
Mertbabyy Elif_kaya42 çok övdüler diye bende aldım hiçbir faydası yok o kadar da su içiyorum. Sütüm hala aynı . Para verdim boşa gitmesin diye öyle içiyom artık 😂😂
sihirbakani Elif_kaya42 bestlak damla al bence onun yerine ben ikisini de içiyorum şuan.Beslak bende etkili oldu humanayi çay niyetine içiyorum 1 bardak
Elif_kaya42 Mertbabyy bende dün aldım ama aynı yani şimdilik faydası yok. Su içsem daha faydalı ve daha cok süt yaparım . İçiyorum da ek olarak alayım dedim . Keşke almayaydim. Neyse elde kalmasın içelim 😁
Ilay1710 Solgarın bira mayası tabletini deneyin günde 6 tane. Bir de bestlak damla bende işe yaramıştı. 2 aylığız ben solgarı sürekli içiyorum bir de bol bol su. Aşırı sütüm yok ama mama vermiyorum hiç değilse şimdilik
MusapAlininAnnesi Momstok anne çayını ve mayya tableti kullandım, kesinlikle işe yaradı ve tabi ki bol bol su