Benim bebeğimde iki üç aylıkken emerken birden dururdu nefrs almadan saniyelerce dururdu tabi delircek gibi oluyodum ve birden nefes alıp ağlamaya başlardı hatta birkere uyurkende oldu aniden nefesi durdu gibi oldu uzun sürdü cok kötüydü norolojiye gittik eeg çekildi temiz çıktı şuan ikibuçuk yaşında artık hiç olmuyo