Biz normalde tavuk yemiyoruz ama eşim iyi bir tavuk bulup almış kasaptan yatın Onu soslayıp fırında pişirmek istiyorum bütün tavuk sanırım yada parçalanmış hali güzel lezzetli bir tarifi olan var mı
Birde yaprak sarma seviyorum ben içini de güzel yapıyorum ama güzel yaprak bulamadığım için tadı istediğim gibi olmuyor bana yaprak alabileceğim bir yer önerir misiniz