Fundatercuman Yase26 Bebelac bizde çok kusma ve gaz yaptı. Aynı zamanda kabızlık. Bebelac goldda hiçbir sorun yaşamadık. Sadece kilo alımı yavaş olduğu için golden guata geçtik. Yoksa Bebelac gold çok iyi bir mama bence 🥰
Ecemilay Yase26 bebelac gold bi tık daha iyi 1 ay falan yedirdim kilo almıştı ama alerji oldu bıraktım diğeri çok kötü su gibi geri kusuyordu kızım
Kerem_k1 Yase26 bizde bebelac gold kullandık besin değerleri daha yüksek kabızlık veya kusma yapmadı güzel karın doyuruyordu
Yase26 Bende Gold kullanıyorum çokta güzel kilo alıyor be bizde de sorun yok ama heryerde bulamadığım için sordum teşekkür ederim hepinize ❣️