mihra2022_ Hanımlar bebeğim 2.5 aylık emziriyorum saçlarım iğrenç ötesi artık boyatmak istiyorum . Emzirirken saç boyatan ve vücuduna dövme yaptıran var mı 🙏Emzirirken nasıl bir yol izleyeceğimi bilemedim
Ayseaselinannesi mihra2022_ bende 3 aylıkken kendim boyadim. Yanlış yönlendirme yapmayım ama bana herhangi bi zararı olmadı.
Asyaveannesi04 mihra2022_ doktorunuzla bir görüşün isterseniz belki organik boya ile boyananilir bende emzirme sonrası güzel bir ombre düşünüyorum 🌺
Asyaveannesi04 mihra2022_ o bende de var kilo verdiğim halde hala var 😂 kendinle barışık ol imkanın varsa yürüyüş yap ve mekik çek ip atla az da olsa gidiyor yediklerine dikkat et 🌺