kızlar kızım 16 aylık evimizde doğalgaz veya soba yok sadece klima gibi ısıtıcı var oda salonda. yani bugün yakmadık ama salon 20 derece diğer odalar 18-19 derece yatak odası 16 derece. yatak odası hep kapalı zaten yerler parke mutfak fayans. kızımı nasıl giydirmeliyim uzun kollu zıbın tişört ve yelek yeterlimi yoksa dahamı kalın giydirmeliyim? ayağında patik var çok geziniyo evde korkuyorum üşür diye hep salonda tutmaya çalışıyorum klima yanınca 25 dereceye kadar ısıtıyor. altındada külotlu çorap ve pijama var hep. ama altını her açtığımda ayakları terli oluyor. bu durum hasta olmasına sebep olurmu? fikirlerinize ihtiyacım var