Zulosumsal 3.5 aylık bebeğim, hırıltı var bizde de, doktoruna götürdüm dün , günde sadece 2 kere yapıyorum dedim istediğin kadar yap hiçbir şey olmaz dedi. Siz yine de kendi doktoruna sorun isterseniz ama sakıncası yok tam tersi ne kadar çok yapılırsa ciğerlere inmesi o kadar engelleniyor. 🙏🏼 İnşallah hemen iyileşirler, bebekler çocuklar hasta olmasa keşke. 😔