Usnac1995 benimki 2 aylık 4400 gram, 2 numarayi kullanıyorum ama küçük geliyor bitince 3 numara alicam sanki kalıplarıda küçük molfixin anlayamadım. baby turco kullaniyordum 3 numara buyuk geldi diye molfixe gececektim 2 numarayla geceyim dedim kucuk geldi.