sakinolchamp LC waikiki den almıştım s beden ama montum ve kabanım çoktu bunu giymeye fırsatım olmadı hiç sadece etiketi koparıldı kargoyu ben karşılayacağım çok güzel bir üründür alana şimdiden hayırlı olsun ☺️