Sahrabalam Tıkalı değil Çeşme gibi akıyor serum fizyolojik ile yıkadım eşim zaten akıyor yıkama dedi yanlış mı yapıyorum acaba
Show_must_go_on Sahrabalam kızım 9 aylık 10 gündür butun akıntısı car bebde yıkıyorum ne kadar aksada büyükler gibi sümküremedikleri için tam rahatlamıyorlar. Bence yıkanması gerekiyor
Keremsmomm Sahrabalam günde 8-10 kez yıkamalısınız nebülizatör ile buhar vermelisiniz burun akıntısını kolay atabilmesi için, 5 ml serum çekip içine koyuyorum varsa bir damla %2 lik iyot damlası lugol kullanıyorum
Show_must_go_on Sahrabalam doktora gittik biz film çekildi antibiyotik kullandık ama birde burun spreyi verdiler sadece gece rahat uyuması için de cold mix damlatiyorum o kadar
Sahrabalam Keremsmomm nebu var fakat aşırı korkuyor uyku anında bile anlayıp ağlıyor ve daha çok tıkanıyor