01-09-2021 Merhaba kızlar çok uzun zamandır mutfak şefi almayı düşünüyorum ama bir türlü karar veremedim fiyatlar arası uçurum farklar var alıpta kullandığınız memnun olduğunuz markalar varsa fikir paylaşımı yapabilirseniz çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
Lulemom 01-09-2021 karaca kullanıyorum, kıyma aparatı olan model. Güzel memnunum 3 senedir bi sorun yaşamadım, ama kıyma aparatı bi işe yaramıyor. Onu sadece domates kavanozu yapacağım zaman domates çekmek için kullanıyorum. Ama diğer her şeyinden memnunum