26 aylik oglumu krese verdim diye post açmıştım geçen hafta 4 gün gittik araya 3 gün girmişti dün ilk gün diye hesapladık agladi bensiz gitmek istemedi bende gittim onunla o günü öyle bitirdik bugünde gene beni istedi ama dün ki gibi değil ve müdür hanım benim daha ilerde beklememi söyledi kademe kademe uzaklaşın dedi öğretmenine de öyle söyledi neyse psikolog hanım ile görüştük evde bir oyun ile en az 15 dk oynamasını sağlayın dedi evde hakimiyet kurmasına izin vermeyin gibi bir cümle kullandı yani her yere girip çıkmasın gibi birsey . Evet evde rahat istediği yere girip çıkıyor kreste de aynısını yapmak istiyor bu yüzden bu ikisi ile bilgilerinizi alabilir miyim