Bebeğim 2 aylık sol kalçasında alfa değeri 57 bir ay sonra tekrar çektiricez dedi doktorumuz.Bazılarının bu değerde düzeltmiyormuş bazılarına bandaj veriliyormuş bize normal takip edicez sadece dedi.36 hafta düşük kilo doğdu onun etkisi var mı acaba yaşayan var mı