Sengnsdvc hayırlı olsun inşallah annesi hareket etmeden yaptırmanız çok iyi olacak. 8 gün önce yaptırdık biz de oğlum o zaman 5 ay 21 günlüktü. Doktor bizden kullandığımız bezin bir beden büyük olanını istedi, köpük beyaz bardak istedi 10 tane. Biz yaklaşık 5 gün boyunca bardak koyduk verilen kremi sürdük sonrasında bardağı kaldırdık, artık kremde sürmüyoruz. Burda bir bayan yazmıştı onlar hem bebeğin sünnet yerine hemde beze doktorun verdiği krem karışımını sürmüşler hiç bardak kıllanmamışlar. İlk gün biraz zor olacak ama sonrası rahatlayacaksınız inşallah tekrar hayırlı olsun