siyah3430 Aşkım benim kızım o hastahanede yattı prematüreydi çok ilgilenmişti o günden beri de biz sadece ona güvenip gidiyoruz daha 1 hafta önce oradaydım muayenemiz vardı öyle bir şey söylemedi zaten her gittiğimizde yukarıda oluyor ama bilmiyorum ya inşallah dediğiniz gibi olmaz kime güvenip götüreceğim bebeğimi