2 hafta önce kaşıntıyla başlamıştı aile hekimine gittik iki tane krem yazdı . Kullandık bebeğimle geçmeyip çok artınca acile gittik bi tane iğne yaptılar orada ki doktorda anlamadı ne olduğunu. Cildiyeye randevu almıştım bugün gittik doktor uyuz olduğunu uyuuzun da alerjiye dönüşebileceğini söyledi. Uyuz losyonu yazdı bi tane şurup bi tane de krem yazdı . Offf çok kötü bi hastalık şimdi evimin temizliğini sirke ile yapacam kıyafetlerimizi 60 derecede yıkıycam ütülüycem başka napabilirim . Bu arada doktor uyuzun çok arttığını ve mültecilerden yayıldığını söyledi