Arkadaşlar merhaba;
2 yılı aşkın saçımda devam eden bir sorunum var;
Buu saçımızı toplarizya tepede anne topuzu gibi orada işte sadece bı bölgede bir tutam saçım sürekli karışıyor ve topaklaniyor ve diğer saçlarıda ekliyor yanına gittikçe büyüyor bu şekilde bir püsürlesme karışma var kestim olmuyor ,kisalttim olmuyor ,tariyorum krem kullanıyorum olmuyor bildiğiniz saçım hastalık kapmış gibi doğumdan sonra böyle oldu öncesinde hatırlamıyorum …
Bu sabah yine ayiricam diye yoldum saçımı hergun aynı hergun
Bana bı çözüm varmı vallahi kaziticam saçımı iflahim kesildi açamıyorum çoğu zaman kesip atıyorum bı tutam saçı saç derime yakın yerde topaklaniyor bide 😔
Belki tecrübeli hanımlar vardır bı el atın bana lutfen 🙄😞