hayalperest__ iki_prens_annesi bizde öyleyiz biri bitiyor biri başlıyor merak etme o onun bağışıklık sistemini güçlendiriyor çeşitli hastalıklara karşı şuan yollamasan 1. Sınıfta mecbur yollıcan o zaman da hasta olacak devamsızlık oluck harflerden geri kalacak bu sene anaokulunda atlatması daha iyi olur onun için
Tiredmomy iki_prens_annesi Bizde öyleyiz 2.5 yaşında evde yalnız büyüdüğü için verdik hem bana hem ona çok iyi geldi çocuk ama harap oldu sürekli antibiyotik eşim alıcam diyor kreşten 2 gün gitse 3. Gün hasta napıcaz böyle evde de oyalanmıyor tv açıyorum çünkü beni aşırı darlıyor şimdi gene gitmiyor hava veriyorum napsam
Dilaylaa Şimdi alırsanız seneye de hasta olacak seneye daha önemli yani o yüzden almayın ilk sene böyle olur . Seneye geri kalır ama .