Merhaba arkadaşlar. Artık bu hastalıklardan yıldım tükendim. Temmuzdan beri grip salgın çıkmadı evimizden. Geçen sene çocuğum hiç hasta olmadı. Ama bu kış ikisi birden hiç iyileşmiyor. 10 aylık olan bebeğim 20 gün önce öksürükten antibiyotik kullandı ve şuan yine öksürüyo. Doktor kısa zamanda yine tekrarlarsa astım bronşit teşhisi koyucam dedi. Çok üzüldüm. 4 yaşında oğlumda kreşe gidiyor şuan hasta. Orta kulak iltihabı oldu. Herkes bana yükleniyo. Daha erkenden niye kreşe verdin bak hep ordan hastalık getiriyo diyo. Ama temmuzdan beri hastalanıyo bu çocuklar. Ben mi iyi bakamıyorum diyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum.