Onurbunur Çevre de bu tarz bir oyun evi olup olmadığını araştırın. Bence çok güzel bir fikir ve ihtiyaç. Yaşadığımız yerde yeni açılan bir oyun evi var. Mesela arkadaşım çocuğunu götürmüştü ve bunu sosyal medyada paylaşmıştı. Hemen sordum nerede , nasıl diye. Benim gibi bir çok arkadaşımında bu şekilde haberi oldu. Daha açılalı 2 ay falan oluyor ama hep dolu. Sosyal medya hesabı açarakta bunu çevrenize duyurabilirsiniz. Ve bunu açan kişi dışarıdan gelen , burada tanıdığı olmayan birisi ama kısa sürede popüler oldu. Biz her cumartesi oradayız 😊