Mmmdmeteefe enfeksiyon olabilir bi doktora götürün kızımda yazın olmuştu çok fazlaydı gözünü açamıyodu okadar çok oluyodu yani acile götürdüm damla verdi doktor iki günde geçti geçtiğimiz ay yine çapaklanmaya başladı bukez okadar şiddetli değildi ama ateşi ve öksürüğü vardı oyüzden acile götürmüşken gözündeki çapağıda gösterdim yine damla verdi hemen geçti