papatyasevdalisiii 2.5 yaş tiyatrodaki olay örgüsünü anlayabileceği bi yaş değil üstelik uzun sürdüğü için karanlık bi ortamda sessizce oturmak rahatsız edecek kalkmak isteyecek. Bir de sanatçıların giydikleri kostümleri sevedebilir korkadabilir henüz soyut döneme geçmediği için gerçek sanabilir. Tiyatro için en az 4 yaşı beklemenizi tavsiye ederim.