Acikde bizi diş diye gönderdiler evde koltuk altından 39,3 ölçtüğüm oldu bi gece ateşliydi inmesi hiç sabahında doktoruna götürdüm ne dişi boğazda enf kaplamış teste gerek bile yok dedi ilacı içince kustu ama bi avuç balgam çıkardı boğazı yaralar içindeydi ememiyordu zıplatarak emzirdim 5 aylık olduğundan ek bişe veremedim ben ıhlamur içtim bol bol antibiyotik ve kusmayla ateş düştü ve aynı gece ter attı bugün iyiyiz çok şükür