Bebegim 3,5 aylik olduktan sonra sag meme ile emzirme daha kolay oldugu icin ozellikle bu donemde cok sık uyandigi icin sag memeyi daha sık kullandim ve sol meme ile arasinda hem boyutsal hem de sut deposu acisindan farklilik olustu sol mememdeki sut miktarini yeniden artirmak icin onerileri olan varsa yazabilir mi😔